Danne_Hawk Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Tja! Har sett lite trailers och sånt på det här spelet. Nån som vet nått mer om det? När det kommer ut och om det släpps nått demo? :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Dom säger att Assassins Creed ska släppas i september 2007! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Jag har läst lite gran om assassinsCreed 1.En som gjorde rösten till assassinscreed har avslöjat att det kommer vara i matrix anda typ springa på vägar och volta typ 2.Jag tror inte det kommer ett demo till det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 kommer spelet till pc låter hanska intressant , vad är det för nåt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 kommer det till ps2 och x360 oxå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 (redigerat) Det kommer till: Xbox 360, Playstation 3 och PC. Jag har för mig att det blev försenat till hösten 2007 så ni som längtar får stå ut i nästan ett år till. Redigerat 4 Januari 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne_Hawk Skrivet 4 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 f*n orkar inte vänta så länge. <_< Men aja får väl se och hoppas på att det kommer i mars eller April ifall. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 (redigerat) det kanske kommer ett demo på xbox live marketplace brukar finnas många demos där..52 stycken tror jag.. ;) Redigerat 4 Januari 2007 av LiQuiDe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne_Hawk Skrivet 4 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 K skulle också tro att det faktiskt kommer ett demo. Skulle vara fett kul ifall :D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Jo,det kommer att rocka. Bilderna(i mina tidningar)säger allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne_Hawk Skrivet 5 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 På en video jag såg så sa hon som är producenten att man skulle kunna spela det via xbox live, undrar hur det skulle gå till. Hoppas man kan köra Co-op med typ 5 assassins. Och så klart ett vs läge. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Jaa du ;) det vore riktigt roligt!! hoppas verkligen på att det kommer i vår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.