ANTHON89 Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 När jag installarerar kommer det upp ett meddelande om att filen "Textures4.big" inte gick att kopiera så man får välja antingen att försöka igen eller avbryta. Jag har försökt många gången igen. Börjat om installationen Flera gånger men den stannar alltid där- 63% Textures4.big. HJÄLP!! Någon annan som har har samma problem? Jag godtar allt! HJÄLP snälla! tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 samma här!!! HJÄLP!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Har ni provat att vänta där en stund? Om ni har gjort det så ta bort alla gamla filer om det spelet och starta om datorn efter det sen prova att installera igen. Om inte det heller funkar så gör en diskrensing med något program och testa igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 :(hmmm...nu blir det fel med filen AmbientStream.Big och det stannar på 64% :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 Samma för mig fast på combat flight simulator, då var det repa på skivan, kolla det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 ja, men det är ju ganska omöjligt att ha en repa på exakt samma ställe... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.