Anderzzon Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Vart kan jag handla/hitta lockpicks? Hittar inet nån stans :( hjälp mig! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne_Hawk Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 (redigerat) Du kan hitta det i vissa grottor och sådär i typ kistor, eller om du dödar en Bandit eller en Goblin så brukar dom ha det. Fast det bästa sättet som jag vet är om du är medlem i Thieves guild då kan du köpa det av ett fence. :) Redigerat 4 Januari 2007 av Danne_Hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 4 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 orkar inte leta efter banditer ;) finns det annat sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne_Hawk Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 (redigerat) Gå me i Thieves Guild :cool: Eller venne om Dark Brotherhood säljer lockpicks? Redigerat 4 Januari 2007 av Danne_Hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 hos en gubbe i Bruma, tror man ska "transporteras" till East Gate först, sen går man åt höger, där på hörnet ligger ett hus, i det huset finns en man (runt kl 22) som säljer LockPicks.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Eller ladda ner den där Lockpick Mold.... Finns på en sida... Men jag vet inte riktigt hur man gör eller vart man hittar den sen :S Sk*t svårt... Jag letade där dom sa men ingenting Den gör så att du kan köpa lockpicks vart du en är... Men cheatar du? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne_Hawk Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 (redigerat) hos en gubbe i Bruma, tror man ska "transporteras" till East Gate först, sen går man åt höger, där på hörnet ligger ett hus, i det huset finns en man (runt kl 22) som säljer LockPicks.. Han heter Omgar han e ett fence i Thieves Guild. :D Redigerat 5 Januari 2007 av Danne_Hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.