Yoan Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Ni såg topic! Min bästa är iaf tennis, skill lvl 2000. :gitarr: Vilken är eran och vad har ni för lvl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Har kört tennis hos min kompis det va iallfall ganska skoj :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Tennis 1400 i skill (= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 5 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Tennis är ju ganska lätt ändå, det är ju <Nästan> bara att träffa bollen för att den ska över till andra sidan. Fast jag har aldrig fattat hur man skruvar. :o Kan någon förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Ni såg topic! Min bästa är iaf tennis, skill lvl 2000. :gitarr: Vilken är eran och vad har ni för lvl? jag har 2100 i tennis :P & så fort jag kör en till match så kommer jag få minus <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Hmm, bäst är jag nog i tennis (skill lv. typ 1600) och golf (skill lv. typ 1400). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 5 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Ni såg topic! Min bästa är iaf tennis, skill lvl 2000. :gitarr: Vilken är eran och vad har ni för lvl? Jovisst!! Lycka till, det går ju bara att komma upp i 2000 skillpoints. Visa bild! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 (redigerat) Ni såg topic! Min bästa är iaf tennis, skill lvl 2000. :gitarr: Vilken är eran och vad har ni för lvl? Nöjd nu? B) http://img76.imageshack.us/img76/3639/dmajgdmhr9.jpg Det går inte att få så mycket bättre bild för att man tar på en TV. Redigerat 5 Januari 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Jag är allt-i-allo, är Pro på Boxning, Bowling, Golf och Tennis, på Boxning och Bowling har jag bäst, runt 1200. Baseball gillar jag inte så jättemycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Tennis är ju ganska lätt ändå, det är ju <Nästan> bara att träffa bollen för att den ska över till andra sidan. Fast jag har aldrig fattat hur man skruvar. :o Kan någon förklara? Vrid på kontrollen medans du slår (= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 6 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Tennis är ju ganska lätt ändå, det är ju <Nästan> bara att träffa bollen för att den ska över till andra sidan. Fast jag har aldrig fattat hur man skruvar. :o Kan någon förklara? Du tror inte jag har testat? Men ibland när jag slår lite wierd så blir det en skruv. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Jag är bäst på Baseball.Har dock bara 800 skill i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.