123spill Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Skrivet 4 Januari 2007 Vilka tror ni vinner Finalen respektive bronsmatchen? Ni som inte vet så är det Ryssland-Kanada i final och Sverige-USA i bronsmatchen. I finalen tror jag ändå det är Kanada som tar hem guldet men jag hoppas på Ryssland. Skulle gärna velat gått på matchen :) Båda lagen har ju ett par riktigt skickliga skridskoåkare. I bronsmatchen tror jag tyvär Sverige åker på stryk mot USA. Men man vet aldrig.. Är jag ensam om att ha varit på någon match? Jag var på båda semi-finalerna igår :D Citera
Hedman Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Skrivet 4 Januari 2007 Jag har kollat lite grann tyckte Sverige körde uselt mot Ryssland. Tror också Sverige kan få det svårt mot USA men jag hoppas Kanada vinner finalen gillar Kanada i hockey och har forskat om dom när vi forska om NordAmerika :) Citera
123spill Skrivet 6 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2007 Jaha det gick som jag trodde. USA vann mot Sverige och Kanada vann guld.... Kanadensarna är otroliga.. :) Citera
Hedman Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Skrivet 6 Januari 2007 mmm tycker Kanada var värda det. Tyckte Price var grym :) Framtidens målvakt hans procent var på 93% i finalen och det är ju väldigt bra Citera
123spill Skrivet 7 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 7 Januari 2007 Ja. :) Han Jonthan Toews va också bra... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.