Stål Link Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 jag vet men det är NÄSTAN menings löst :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Nej de e kul så tror jag kommer köpa det är level 15 + snart klar men ironforge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 (redigerat) Vad menar du med 'klar'? (och förresten, snälla, skriv sakerna som 'låsta' (Soulbound) på engelska så man fattar vad du menar ;D) Redigerat 7 Januari 2007 av Karamba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Klar? Menar du att du är Exalted? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 ja det är det jag menar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 =O Screenshot pls ! dvs, ta upp grejen som visar att du är exalted, tryk printscreen och posta up den här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 En som e mindre än lvl20 e Extalted O.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 han menar nog att han snart blir honored -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 han menar nog att han snart blir honored -.- "Klar? Menar du att du är Exalted? :o ""ja det är det jag menar.." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 jag tror inte en smack av att han är exalted! under lvl 20 och är exalted? skulle inte tro det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 han är klar, dvs att han gjort alla quests.. skulle jag tro. t ex "min lvl 18 [class / ras ] är KLAR med Westfall.." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Skulle gissa på som Kaktus-Killen tror, det är typ omöjligt och fixa Exalted. Isåfall måste man betala flera guld för cloth och donera. Och han är ju nybörjare så jag tror inte han har så himmla mycket guld. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg