Salzalada Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Idag fyller jag tretton. Ni som varken sett, hört eller känt det vet det nu. (: Det betyder att jag blir tonåring och resulterar i en massa negativa effekter. ): Jag kommer bli ännu drygare och ni kommer hata mig ännu mer. Jag kommer få raseriutbrott när jag inte får som jag vill och mina föräldrar kommer bryta ihop titt som tätt. Jag mer kräva mer och mer pengar av mina föräldrar tills de är bankrutt. Jag kommer börja dricka, mina föräldrar märker något och sedan blir det hysteri-party med vänner, släkt och grannar om mitt stora bott. Samma sak blir det närn jag provar att röka och snusa. Jag är varken vuxen eller barn. Jag är lite mittemellan. För stor för att leka med dockor, men ändå för liten öfr att köra bil. ): Det är det viktigaste av allt negativa jag kommer på just nu. Något positivt har jag inte kommit på ännu. ): Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Jaha, det var ju intressant..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Tonåren kan ju föra med sig goda saker.. .. .... ......... >_> *hehehhe* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Salzalada: tro mig, det blir värre sen.... efter 13 kommer 14..... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Efter 14 kommer 15 då får man köra moppe du leker man livet igen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Tror du att en moppe fixar alla problem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Idag fyller jag tretton. Ni som varken sett, hört eller känt det vet det nu. (: Det betyder att jag blir tonåring och resulterar i en massa negativa effekter. ): Jag kommer bli ännu drygare och ni kommer hata mig ännu mer. Jag kommer få raseriutbrott när jag inte får som jag vill och mina föräldrar kommer bryta ihop titt som tätt. Jag mer kräva mer och mer pengar av mina föräldrar tills de är bankrutt. Jag kommer börja dricka, mina föräldrar märker något och sedan blir det hysteri-party med vänner, släkt och grannar om mitt stora bott. Samma sak blir det närn jag provar att röka och snusa. Jag är varken vuxen eller barn. Jag är lite mittemellan. För stor för att leka med dockor, men ändå för liten öfr att köra bil. ): Det är det viktigaste av allt negativa jag kommer på just nu. Något positivt har jag inte kommit på ännu. ): Nej, det håller jag inte med om.Jag är femton, och har inte stött på sådana problem.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Jaha om du tänker sådär så kommer du få ett h*lvete... Tänk positivt. Always Look On The Bright Side Of Life :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 De e inte så hemskt lille ponken! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Haha, nog vet jag det. Men om man sammanfattar allt som de vuxna säger så blir det så. >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Han har rätt faktistk, det är så man ser på tonåren ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 §1.11 Tråd Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg