Hoppa till innehåll

Tonåring

Salzalada

Rekommendera inlägg

Idag fyller jag tretton. Ni som varken sett, hört eller känt det vet det nu. (:

Det betyder att jag blir tonåring och resulterar i en massa negativa effekter. ):

Jag kommer bli ännu drygare och ni kommer hata mig ännu mer.

Jag kommer få raseriutbrott när jag inte får som jag vill och mina föräldrar kommer bryta ihop titt som tätt.

Jag mer kräva mer och mer pengar av mina föräldrar tills de är bankrutt.

Jag kommer börja dricka, mina föräldrar märker något och sedan blir det hysteri-party med vänner, släkt och grannar om mitt stora bott.

Samma sak blir det närn jag provar att röka och snusa.

Jag är varken vuxen eller barn. Jag är lite mittemellan. För stor för att leka med dockor, men ändå för liten öfr att köra bil. ):

Det är det viktigaste av allt negativa jag kommer på just nu. Något positivt har jag inte kommit på ännu. ):

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Idag fyller jag tretton. Ni som varken sett, hört eller känt det vet det nu. (:

Det betyder att jag blir tonåring och resulterar i en massa negativa effekter. ):

Jag kommer bli ännu drygare och ni kommer hata mig ännu mer.

Jag kommer få raseriutbrott när jag inte får som jag vill och mina föräldrar kommer bryta ihop titt som tätt.

Jag mer kräva mer och mer pengar av mina föräldrar tills de är bankrutt.

Jag kommer börja dricka, mina föräldrar märker något och sedan blir det hysteri-party med vänner, släkt och grannar om mitt stora bott.

Samma sak blir det närn jag provar att röka och snusa.

Jag är varken vuxen eller barn. Jag är lite mittemellan. För stor för att leka med dockor, men ändå för liten öfr att köra bil. ):

Det är det viktigaste av allt negativa jag kommer på just nu. Något positivt har jag inte kommit på ännu. ):

Nej, det håller jag inte med om.

Jag är femton, och har inte stött på sådana problem..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...