Smiter Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Skrivet 4 Januari 2007 jag fick ett konstig meddelande av fuskabot rubriken var "angående ditt insickade fuska" men i inlägget stod det typ "du, hur lägger man in personer i kompis-listorna. bara undrade.+malmö e bäst " vad var det för nått? Citera
Gäst newnameguy Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 (redigerat) EDIT : Ser att någon anmälde, vill helst inte få någon varning. Mitt inlägg var lite onödigt, jag skrev det ganska sent igår. Jag var jättetrött då, so plz... No Varning... :( Redigerat 5 Januari 2007 av TheExecutor Citera
Gäst Szellerie Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 (redigerat) Jag har fått samma sak fast då stog det typ: Nåt konstigt meddelande sen, från philip_idlunds PM-logg eller nåt :wacko: Redigerat 5 Januari 2007 av reXXirT Citera
KalphiteQ Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 Exakt som för mig! PM Log Information To: starboy28 From: starboy28 ---------------------------------------- Jag har två frågor. 1.vart liger champa äller vad det heter. 2.hur gör man i gråtan där det är en pojke som ska hjälpa sin kompis. Citera
WASD Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 i en gammal tråd så skickade FuskaBot en text med "Numb - Linkin park" till någon, tråden ligger här nånstans i detta forumet, skummt... Citera
ajar Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 jag fick ett konstig meddelande av fuskabot rubriken var "angående ditt insickade fuska" men i inlägget stod det typ "du, hur lägger man in personer i kompis-listorna. bara undrade.+malmö e bäst " vad var det för nått? Säker på att det var FuskaBot som skickat det? Det låter ganska konstigt. Citera
Gäst Szellerie Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 Ja det är FuskaBot som skickar.. Citera
Gäst newnameguy Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 Skulle du kunna vidarebefodra det till mig? Ganska nyfiken... Citera
Ogri Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 den har inte kommit till mg i alla fall ^_^ Citera
Smiter Skrivet 5 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 5 Januari 2007 (redigerat) http://img219.imageshack.us/img219/8846/hallejuvc7.jpg print scr ;) Redigerat 5 Januari 2007 av Inka Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.