LiQuiDe Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 jag har kollat runt lite på lite olika spel och jag tror jag ska köpa Oblivion men jag har 2 frågor om det.. 1.kan man spela det på Live? 2.jag har sett bilder och på alla bilder när dom strider ser man bara vapnet kan man inte se hela gubben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 jo de kan du men det är goare om du frågar mig med vinkeln så du ser händerna bara :D live vet jag tyvärr inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheVaski Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 du kan bara ladda ner extragrejer på live. (har jag för mig). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 5 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 ok tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 1:Man kan inte köra på Live,bara ladda ner saker. 2:Man kan byta mellan första persons synvinkel och tredje persons synvinkel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 7 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 ok tack..hahhha visste att du skulle svara Kishuna.. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.