Gäst Szellerie Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Jag har fått tag i lösenordet och har kommit in i tältet och jag säger att jag vill joina, men han säger typ: "Oh, sorry, but only people with an bolt of high quality clothes can join. Hee Hee." Varför kan jag ej joina? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 du måste ha en klädsel med hög kvalitet på. som dutch shirt om vi kan träffas kan jag ge dig en sådan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Jag förstod det, men hur vet man att det är av hög kvalitet? Och min router har inte WEP, så jag kan inte spela wi-fi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 synd jag vet inte ,men försök få tag i en dutch shirt ,då är garanterat att du får vara med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 prova andra kläder, jag kom in på första försöket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg