Gäst flio3 Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 asså ja vet inte om jag ska skriva om garrys mod här, men spelet/programmet har ju att göra med cs o hl!!! min fråga: jag har laddat ner en headcrab canister gun v2 från garrysmod.org och sedan vet jag inte vilken fil ja ska lägga den i för att direkt kunna använda den i spelet!! hjälp!! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiZx Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 asså ja vet inte om jag ska skriva om garrys mod här, men spelet/programmet har ju att göra med cs o hl!!! min fråga: jag har laddat ner en headcrab canister gun v2 från garrysmod.org och sedan vet jag inte vilken fil ja ska lägga den i för att direkt kunna använda den i spelet!! hjälp!! :cry: du ska lägga in skinsen på ex C:\Valva\steamaps\steam conto\cstrike\moddelsdet är vad jag vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst flio3 Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 ja listade ut hur man gjorde efter ett tag, men tack för tipset! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg