Gäst Umbreon_Moon Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Jag undrar om nån annan tycker Pirater är häftiga, etc... Själv har jag många böcker, och ska självklart se Pirates of the caribbean 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Jovars de e väll ok. Såg x-tra materialet till P2 igår, snacka om work out. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Njaä. Är väl inte direkt intresserad av pirater. Men Pirates of the Caribbean (förresten: säger man Caribbean eller Caribbeeean??) är jäkligt bra. Och det klart att man har lekt sjörövare nån gång när man var mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 ooops glömde visst att ja ser One piece på youtube o har P1, P2 o Cutthroat island. Läser även Vampirets. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Pirater är rätt coola i filmer, men jag har inget vidare stort intresse för pirater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.