Gäst Umbreon_Moon Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 Jag undrar om nån annan tycker Pirater är häftiga, etc... Själv har jag många böcker, och ska självklart se Pirates of the caribbean 3. Citera
Girafariglove Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 Jovars de e väll ok. Såg x-tra materialet till P2 igår, snacka om work out. Citera
Shaddy Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Skrivet 7 Januari 2007 Njaä. Är väl inte direkt intresserad av pirater. Men Pirates of the Caribbean (förresten: säger man Caribbean eller Caribbeeean??) är jäkligt bra. Och det klart att man har lekt sjörövare nån gång när man var mindre. Citera
Girafariglove Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Skrivet 8 Januari 2007 ooops glömde visst att ja ser One piece på youtube o har P1, P2 o Cutthroat island. Läser även Vampirets. Citera
Dolphin Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Skrivet 8 Januari 2007 Pirater är rätt coola i filmer, men jag har inget vidare stort intresse för pirater. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.