stefan_89 Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 någon soh har lite förslag på hur man gör på banan omaha beach? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Säg hur långt du har kommit så hjälper jag dig. Eller jag ska iaf försöka :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_89 Skrivet 5 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Säg hur långt du har kommit så hjälper jag dig. Eller jag ska iaf försöka :) ja har precis börjat jag har kommit fram till taggtråden men vet inte vad ja ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Det finns en bunker nära taggtråden nånstans. Eller bunker och bunker vet inte riktigt men iaf ett sånt där svarthål. där I en av dem ska det ligga några konstiga rör. Gå på dem så att du tar dem. Sen ska du springa med dem till ett par soldater som är nånstans där vid taggtråden. Sen spränger dem bort taggtråden (eller en del av den) så ni kan springa framåt. Skriv om du behöver mer hjälp sen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_89 Skrivet 7 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 jo ja kom på det efter ett tag men när jag har kommit fram så springer ju två soldater iväg och jag ska tillbaka till trench vad det nu är för nått vad ska jag göra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Båda killarna dör ju, så han som skickar iväg dem vänder sig till dig och säger att du måste springa... Du ska springa när han säger "Covering fire", eller något liknande, och du ska springa till gropen som finns framför er, där finns det ett krypskyttegevär BTW. När du är i gropen så är det bara och vänta på att kulspruteskyttarna ovanför dig laddar om och springa till nästa grop (det är inte så stor idé att skjuta på dem, det kommer nya hela tiden ändå) När du är i sista gropen så ser du vart du ska springa. Efter det är det bara och inta bunkern, och skjuta på allt som rör sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_89 Skrivet 7 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 okej ska testa det tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.