Racoon14 Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 vad använder man kanonerna till egentligen? :kung: Hur låser man upp dom ska man hitta ett alternativt mål med en röd flaga på banan brevid dom eller? För det är ju röd flaga på alternativa mål Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poke master Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 man använder kanonerna till att skjuta sig till andra världar!jag har glömt hur man löser upp dom men jag hr löst upp alla mina iallafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 28 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Jag vet nu det är ett alternativt mål. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zwhatsh Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Vet du hur man kommer till kanonen på värld 1 då???????? Har klarat 100% av hela spelet... så ja vet! Svara om du vill veta. :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gameguy157 Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Gillar ni korv me brö? lmao :blink: va e 1+1??? :blink: :P : <_< :huh: E ett plus ett 9? va f*n glor du på din apa ett plus ett e fem din alitto! XD Jag vill ha en otto-svenn kotte fuskamynt!! ge mig fuskamynt och vin en ingenting vill du ha en apa korv så får du en majs! kiss me brö o korv me brö e gott att äta på söndagar..men det e lördag idag och jag håller på att skriva en sån bra sång...ehh nånting hehehehehe vad e ett plus ett? ja e en full liten krabba jag ska äta korv o brö 4 ggr 9 idag,, mix megapol..men ska dra nu, ses...............................cya guys...jag vet det..cyacyaycyacya..ska dra nu.. <_< :( :) :D :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jeppe_JP Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Snälla kan du säga alla kanoner minst en iallafall :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg