Gäst Youx Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 När jag fått 300xp till IF så är jag klar men får man en häst då? i stromwind & gnomerigan där får man ett djur att rida på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 då kan man köpa en "Ram" är igentligen en förvuxen bock.. O.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Måste man köpa dom också!! vad kostar dom då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Alltså, nu hänger inte jag med, menar du inte att när man blir exalted med ironforge kan man köpa djur man kan rida på? och till IF så kan man köpa en Ram.. O.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Du måste vara Exalted med Ironforge för att kunna köpa en bock. Först är du Neutral, sen Friendly, sen Honored, sen Revered och sen Exalted. För övrigt måste du vara level 40 för att kunna rida den, och den är rätt dyr. Men eftersom du ÄR en dvärg redan så behöver du inte vara något alls med dom för att köpa den, bara 40. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragrath Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Du måste vara Exalted med Ironforge för att kunna köpa en bock. Först är du Neutral, sen Friendly, sen Honored, sen Revered och sen Exalted. För övrigt måste du vara level 40 för att kunna rida den, och den är rätt dyr. Men eftersom du ÄR en dvärg redan så behöver du inte vara något alls med dom för att köpa den, bara 40. Men när han är exalted får han en rabatt på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Men han spelar på ett trial-account om jag inte minns fel, då kan han inte rida den iallfall, eftersom han bara kan bli lvl 20. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Okej så man måste va högre level... men nu har jag köpt det så kan spela 3Månader! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Alltså, du får inget av Ironforge reputation... det är bara andra raser som måste vara Exalted för att kunna köpa en Ram mount, Dwarves kan köpa det utan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Men man får en välbehövlig rabatt, 10g är rätt mycket om det är hans första char. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Vart köper man dom ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Men man får en välbehövlig rabatt, 10g är rätt mycket om det är hans första char. Jo, fast det krävs Runecloth för hundratals guld för att bli Exalted. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg