killlen78 Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 (redigerat) jag fårstår inte goblin diplomacy questen hjälp. och jag vill hjärna veta var runcraftin stenarna är. :o Redigerat 6 Januari 2007 av killlen78 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Flyttar till rätt forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elle_the_king Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 jag kan hjälpa dig adda mig på rs farbror zed Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Kolla på sidan runehq.com eller tip.it Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 goblin diplomacy e lätt kolla på runehq.com där finns quest guide man ska bara döda goblins ta deras kläder o färga när d står brown så är det den vanliga färgen så du vet runecrafting stenarna ligger i magic shop i varrock ta teleport adbury eller vad han nu heter så tellar han dig till dem men du måste ha gjort rune mysteries quest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Läs runescapes egen knowlagde base. Där finns allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg