Desu Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Skrivet 7 Januari 2007 Precis som rubriken säger. Är maplestory kostnads fritt. sänder dom saker till en? Har dom gömda kostander? Citera
norrlandsgold Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Skrivet 7 Januari 2007 va jag vet är maplestory kostnadsfritt men du kan ju köpa nx cash för riktiga pengar om du vill Citera
Aegzor Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Skrivet 7 Januari 2007 Maplestory kostar ingenting, möjligtvis bredbands kostnaderna.. Citera
Gäst Helgon Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Skrivet 7 Januari 2007 Att lira kostar inget, sen om du ska ha NXcash får du betala en slant. Citera
Zonix Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Skrivet 7 Januari 2007 Ladda ner och spela kostar inget, Du kan köpa NX Cash så du kan köpa grejer i Cash shop. Man kan köpa Kläder, vapen, Frisyr kuponger och Djur med mera. Nästan som med Habbomynt i Habbo om du lirat det. Citera
Desu Skrivet 8 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 8 Januari 2007 (redigerat) Jag har lirat habbo. Och jag har fått mina svar. Tråden kan låsas. Tack för hjälpen allihopa. Redigerat 8 Januari 2007 av Gird3r Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.