Scarlet Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Kanske bra att ha en handduk nära :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Lägg 2 kilo godis vis sängen,Ej så man når den Då måste du gå upp och ta B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 :P så kan man också göra men det bästa sättet är att slå sig i ansiktet tycker jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Jag har en projektionsklocka, ni vet en sån som lyser upp klockan i taket eller vad man ska säga, hursomhelst när den ringer, så lyser den klockan, och då brukar jag ha den riktad mot ögonen, så när den ringer så lyser den mig rakt i ögonen, starkt som tusan, då går jag upp. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Att dricka typ 20 glas vatten precis innan man går och lägger sig funkar. Då vaknar man kissnödig mellan 02:00 och 06:00... fungerar gör det :P :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Skaffa dig lite självdiciplin och gå upp när klockan ringer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Be morsan att börja demolera ditt rum kl.7.00 DÅ vaknar du fort :) haha, överskön :D nejmen ha klockan brevid datorn, ( de har jag ), så när du går upp o stänger av den blir begäret av att sova mindre, eftersom du ser din dator :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 9 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 (redigerat) Andvände 2 klockor den vanliga väckarklockan och mobilen. Tog inte lång tid att gå upp inte. Har inte heller varit så pigg en enda morgon på hela lovet tror jag :) EDIT: Det var första skoldagen så jag var tvungen att gå upp kl.7 Redigerat 9 Januari 2007 av 123spill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 låt dina föräldrar väcka dig, dom dampar efter ett tag och skriker ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.