WASD Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Då säger jag skaffa en bättre brandvägg och ett bättre virusskydd :P man kan ju faktiskt ha en brandvägg till Wii för att typ alla routrar har en inbyggd & då får man en brandvägg om man har trådläs router. eller om man har USB connector & norton så kanske den känner av & säger att nått är virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Tror inte att Wii och datorn är kopplade egentligen.... den får väl antagligen bara internet, men ingen brandvägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Tror inte att Wii och datorn är kopplade egentligen.... den får väl antagligen bara internet, men ingen brandvägg. jag har trådlös router, då går väl internet genom routern? då får väl jag brandvägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Troligtvis, men kanske inte på Wii... det är ju inte heller ens nödvändigt att ha det till Wii då den inte kan få virus så oroa dig inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Okej inga virus till Wii men om man surfar på Wii´t så skulle väl viruset föras över genom nätverket :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Nej det funkar inte så... det går inte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.