tomte_nisse Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 (redigerat) Funderar på att köpa en Wii och har alltid gillat ssb spelen... hur styr man och hur många gubbar finns det? är alla gubbar klassiska nintendo gubbar? Redigerat 7 Januari 2007 av tomte_nisse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Spelet finns inte ute så allt är inte avslöjat.... vad jag vet så kommer man att köra med GC kontrollen eller VC kontrollen. Karaktärerna som visats är: Kirby Mario Link Samus Pikachu Pit Metaknight Wario Snake Fox Um... jag har inte missat nån va? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 (redigerat) Hur man styr är inte bekräftat. Alla kommer inte vara Nintendogubbar, b.l.a Snake från Metal Gear spelen kommer vara med. Men de har inte visat alla gubbar än ;) Colin_Kun: Källa om att man styr med Classic och GameCube kontrollerna? Redigerat 7 Januari 2007 av Kabby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Alla karaktärer från det förra spelet kommer inte heller vara med har jag hört... Både bra och dåligt antar jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomte_nisse Skrivet 7 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 både bra och dåligt? :P btw.. jag såg en film på youtube.. meta knight såg ju ut som nån laggig köttbulle med fladdermusvingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Metaknight är den grymmaste av de nya karaktärerna ju! han är snabb, stark osv... han är Kirby's rival om man säger så... det är typ därför har är lik Kirby :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Spelet finns inte ute så allt är inte avslöjat.... vad jag vet så kommer man att köra med GC kontrollen eller VC kontrollen. Karaktärerna som visats är: Kirby Mario Link Samus Pikachu Pit Metaknight Wario Snake Fox Um... jag har inte missat nån va? xD Du glömde zero suit samus. Sen så är det väl inte bekräftat att Fox ska vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Sen så är det väl inte bekräftat att Fox ska vara med? Jo, han var med i den senaste trailer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Metaknight är den grymmaste av de nya karaktärerna ju! han är snabb, stark osv... han är Kirby's rival om man säger så... det är typ därför har är lik Kirby :P Men!!! Zero Suit Samus är Samus ju -___- det är ingen ny karaktär i sig... det är bara Samus utan Power Suit och det kommer kanske funka som när Zelda blir till Shiek i SSBM eller på något annat sätt, men vill inte räkna henne som ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 (redigerat) smashbros.com Zero Suit Samus är en egen gubbe (eller gumma?) Redigerat 8 Januari 2007 av Kabby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Vad jag försökte säga var att det inte är en val bar karaktär... du kan inte välja den bland de andra karaktärerna utan då får du välja Samus, så jag vill inte kalla den en helt ny karaktär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hakazu Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Jag har spelat dom tidigare spelen och tycker att båda är bra. Och ser verkligen fram emot den nya Versionen. Även om jag känner mig lite skeptisk mot kontrollen, men det funkar nog. Men att dom har gett ut en ny version av Samus? Det fattar jag inte riktigt varför...kan någon förklara varför för mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.