Gäst Ocelot Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Ska bli kul att spela när det kommer ut :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hakazu Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Ska bli kul att spela när det kommer ut :) Japp, det ska det bli . . .måste bara köpa Wii först :( för det kommer väl inte till GC va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Såklart att det inte kommer till GC... det är ett uteslutet format nu och Nintendo själva kommer inte släppa några fler spel till den. Det var ju inte ens säkert att de skulle släppa GC versionen av Zelda TP så man kan säga att GC är död vid det här laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Är du verkligen säker på tat Nintendo har lagt ner att göra GC-spel? Jag är inte fullt lika säker på det. Troligen kommer kanske en del spel att, liksom Zelda TP, att släppas till både Wii och GC. Sen kommer det säkert komma en del nya spel till GC också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 När en ny konsoll kommer så blir föregångaren bortglömd... liksom det släpps inte spel till den mer. Det kommer inte släppas fler spel till GC och de som utannonseras till Wii kommer endast komma dit så tyvärr... Och att TP kom till Wii också var ju dels för att tjäna pengar och dels för att det är smartare att släppa det till en ny konsol som release titel än till en döende konsoll... de kunde lika gärna skippat GC versionen, men de ville inte svika de som väntat på det och fortfarande ville ha det till GC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomte_nisse Skrivet 19 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Såklart att det inte kommer till GC... det är ett uteslutet format nu och Nintendo själva kommer inte släppa några fler spel till den. Det var ju inte ens säkert att de skulle släppa GC versionen av Zelda TP så man kan säga att GC är död vid det här laget. Död? :P Nejj!! Min 64 lever fortfarande! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Det är ett uttryck -___- när en konsoll är död så släpps det inte spel till den mer och en annan konsoll har ersatt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Jag håller med Colin . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst darklord Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 har hört att det kanske ska släppas nån gång i mars i år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hakazu Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 har hört att det kanske ska släppas nån gång i mars i år Redan i Mars? Så tidigt? det var tidigare än vad jag trodde.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 tidigar än jag trodde me jag väntar fortfarande på mitt Wii... i mitten av januari får du den sa dom på Eb Gams... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Kollade på IGn angående datumet... detta kan ju vara fel (vilket jag tror) men liksom det kanske säger tillräckligt för att det inte ska komma i mars... möjligen till hösten/vintern! US: TBA 2007 Japan: December 31, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.