Hoppa till innehåll

Super Smash Brothers Brawl


tomte_nisse
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Hur man styr är inte bekräftat. Alla kommer inte vara Nintendogubbar, b.l.a Snake från Metal Gear spelen kommer vara med. Men de har inte visat alla gubbar än ;)

 

Colin_Kun: Källa om att man styr med Classic och GameCube kontrollerna?

Redigerat av Kabby
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Szellerie

Spelet finns inte ute så allt är inte avslöjat.... vad jag vet så kommer man att köra med GC kontrollen eller VC kontrollen.

 

Karaktärerna som visats är:

Kirby

Mario

Link

Samus

Pikachu

Pit

Metaknight

Wario

Snake

Fox

 

Um... jag har inte missat nån va? xD

 

Du glömde zero suit samus. Sen så är det väl inte bekräftat att Fox ska vara med?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Metaknight är den grymmaste av de nya karaktärerna ju! han är snabb, stark osv... han är Kirby's rival om man säger så... det är typ därför har är lik Kirby :P

 

Men!!! Zero Suit Samus är Samus ju -___- det är ingen ny karaktär i sig... det är bara Samus utan Power Suit och det kommer kanske funka som när Zelda blir till Shiek i SSBM eller på något annat sätt, men vill inte räkna henne som ny.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har spelat dom tidigare spelen och tycker att båda är bra. Och ser verkligen fram emot den nya Versionen. Även om jag känner mig lite skeptisk mot kontrollen, men det funkar nog. Men att dom har gett ut en ny version av Samus? Det fattar jag inte riktigt varför...kan någon förklara varför för mig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...