Colin_Kun Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Ny och ny det är ju Samus utan Power Suit bara :P inget märk värdigt... kanske för att göra det mer varierat osv... Kontrollen har de snackat om och då sa det såhär: "Kanske behöver ni inte slänga bort era GC kontroller än"... det är alltså inte omöjligt att man kan spela det med GC kontrollen eller VC kontrollen... vi får väl se. Tror att det blir bra vilken kontroll de än väljer eftersom de vet vad de sysslar med så var inte skeptisk eller orolig över det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hakazu Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Aha, så man kan kanske använda en GC kontroll? Va skönt, då kanske man kan använda den istället för en Wii-kontroll till alla spel? Undrar också om det kommer att komma några nya attacker till alla gammla, som Link eller Shike. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Vi får se hur det blir med kontrollen, men jag kan nästan lova att vi inte blir besvikna! Iallafall så tror jag inte att alla karaktärer kommer få nya attacker, men såna som är mer kopior än egna karaktärer (Ganondorf, Pichu, Dr.Mario, Roy, Marth) kommer att antingen tas bort eller få helt egna movesets vilket är väldigt positivt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hakazu Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Vi får se hur det blir med kontrollen, men jag kan nästan lova att vi inte blir besvikna! Iallafall så tror jag inte att alla karaktärer kommer få nya attacker, men såna som är mer kopior än egna karaktärer (Ganondorf, Pichu, Dr.Mario, Roy, Marth) kommer att antingen tas bort eller få helt egna movesets vilket är väldigt positivt! Har du någon aning om hur det skulle bli med Roy? Han är ju nästan likadan som Marth, men är kraftfullare och inte lika smidig bara. Ganondorf kan gärna dra för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Tycker de ska ändra Marth inte Roy... han är redan bra som han är, men att två nya karaktärer nästan är på pricken likadana är ju bara sorgligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr. White Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 hörde att de kommit 3 st. nya figurer/krigare :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hakazu Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 hörde att de kommit 3 st. nya figurer/krigare :P Har du någon aning om vilka det kan vara? Eller är det samma som Colin_Kun har skrivit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Troligtvis är det de jag nämnt imed att det inte visats fler än dem... troligen så har han missat dem eller något sånt ^^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Enligt wikipedia (som alltid har rätt) ska man tydligen kunna använda sin GC-kontroll till SSBB. Denna info är tyvärr inte särskilt up-to-date (från typ maj 2006). Wikipedia nämner även någonting om spekulationer om att man ska kunna spela som Sonic (faktiskt en svensk speltidning som satte igång ryktet). Själv tror jag att det inte är helt omöjligt, eftersom Nintendo säljer ju Sega-spel till Virtual Console. Denna sida bör läsas igenom av alla som kan engelska och som vill veta mer om SSBB: http://en.wikipedia.org/wiki/Super_Smash_Bros_Brawl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Wikipedia sakerna skrivs ju av privat personer så man kan inte vara helt säker... det är mycket troligt att man kommer spela det med GC eller VC kontrollen, men det återstår helt enkelt att se tills spelet kommer ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 haha vad ful fox var men jag tror det kommer vara bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hakazu Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Wikipedia sakerna skrivs ju av privat personer så man kan inte vara helt säker... det är mycket troligt att man kommer spela det med GC eller VC kontrollen, men det återstår helt enkelt att se tills spelet kommer ^^ Japp, och det ska bli kul att se hur det blir. Även om Wikipedia är privat skrivet så är det ändå en bra sida att skaffa information ifrån. men en del saker ska man ta med ett nypa salt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.