Hoppa till innehåll

Super Smash Brothers Brawl


tomte_nisse

Rekommendera inlägg

Ny och ny det är ju Samus utan Power Suit bara :P inget märk värdigt... kanske för att göra det mer varierat osv...

Kontrollen har de snackat om och då sa det såhär: "Kanske behöver ni inte slänga bort era GC kontroller än"... det är alltså inte omöjligt att man kan spela det med GC kontrollen eller VC kontrollen... vi får väl se.

Tror att det blir bra vilken kontroll de än väljer eftersom de vet vad de sysslar med så var inte skeptisk eller orolig över det :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Vi får se hur det blir med kontrollen, men jag kan nästan lova att vi inte blir besvikna!

Iallafall så tror jag inte att alla karaktärer kommer få nya attacker, men såna som är mer kopior än egna karaktärer (Ganondorf, Pichu, Dr.Mario, Roy, Marth) kommer att antingen tas bort eller få helt egna movesets vilket är väldigt positivt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi får se hur det blir med kontrollen, men jag kan nästan lova att vi inte blir besvikna!

Iallafall så tror jag inte att alla karaktärer kommer få nya attacker, men såna som är mer kopior än egna karaktärer (Ganondorf, Pichu, Dr.Mario, Roy, Marth) kommer att antingen tas bort eller få helt egna movesets vilket är väldigt positivt!

 

 

Har du någon aning om hur det skulle bli med Roy? Han är ju nästan likadan som Marth, men är kraftfullare och inte lika smidig bara. Ganondorf kan gärna dra för min del.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enligt wikipedia (som alltid har rätt) ska man tydligen kunna använda sin GC-kontroll till SSBB. Denna info är tyvärr inte särskilt up-to-date (från typ maj 2006).

Wikipedia nämner även någonting om spekulationer om att man ska kunna spela som Sonic (faktiskt en svensk speltidning som satte igång ryktet). Själv tror jag att det inte är helt omöjligt, eftersom Nintendo säljer ju Sega-spel till Virtual Console.

Denna sida bör läsas igenom av alla som kan engelska och som vill veta mer om SSBB:

http://en.wikipedia.org/wiki/Super_Smash_Bros_Brawl

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wikipedia sakerna skrivs ju av privat personer så man kan inte vara helt säker... det är mycket troligt att man kommer spela det med GC eller VC kontrollen, men det återstår helt enkelt att se tills spelet kommer ^^

 

Japp, och det ska bli kul att se hur det blir.

 

Även om Wikipedia är privat skrivet så är det ändå en bra sida att skaffa information ifrån. men en del saker ska man ta med ett nypa salt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...