Gäst Spelnisse Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Hur säljer man andra masken vid lost woods? Jag pratar med han men han säger bara nånting som"rolig mask men det är inte min stil"eller nåt sånt,hur gör man???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 hoppa upp på stubben med masken på...då vill han köpa den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Nä det e ju då han säger så ska man göra nåt innan eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 jag snackade typ med honom utan masken först. sen pratade jag med masken. (kanske funkar!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Nää inte det häller! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 prova med en annan mask! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Han i skogen ska ha skellett masken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Var hittar men masker har bara en =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 efter du sålt en så kan du "låna" en ny av maskhandlarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Kan nån hitta en guide på vart man säljer akka masker? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Happy Mask Shop Mannen i Happy Mask Shop låter Dig låna masker som Du sedan säljer vidare och ger honom en del av pengarna. Keaton Mask Sälj den till vakten som står vid ingången till Death Mountain. Skull Mask I Lost Woods finns det en liten Skull Kid som vill att Du ska spela Saria’s Song. Efter Du har gjort det ska Du sälja masken till honom. Spooky Mask Sälj den till pojken som springer runt på Kakariko Graveyard. Bunny Hood Den här masken ska Du sälja till en kille som springer runt på Hyrule Field. Han kommer bara att vila under natten och sätta sig ner, så det gäller att passa på då. Du kommer att göra Dig en bra affär på försäljningen. Övriga masker Du kan låna dem för att lättare smälta in hos olika befolkningar, men de har ingen större funktion i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 (redigerat) Hur får man skullmask då???Jag har den här masken det e den andra man får i butiken!http://upl.mine.nu/uplfolders/upload9/zelda.png Redigerat 21 Februari 2004 av Spelnisse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg