Taekwondo_maste Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Snälla kan någon hjälpa mig................... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Du, om du hade kollat efter nån gammal tråd så hade du funnit svaret direkt, men aja; Du måste skicka in spelet till Club nintendo, läs mer på http://www.pokemon.se/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Alltså jag tror att jag har kommit till ö 7,8,9 :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xzdo Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 man kan bara komma till ö 8 och 9 om man har mystery ticket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Helt rätt Xzdo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Var får man mystery ticket då :huh: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 LG Leaf Green. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maidenbooster Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 (redigerat) :evil: Ska de vara så svårt,XZDO?!man har mystery ticket till Navel rock,där fångar man Lugia och HO-OH,och för att komma till Ö 9,så har man Aurora ticket,Aurora ticket!där fångar man Deoxys på lv 30...svårt? :angry: Redigerat 18 Februari 2007 av maidenbooster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 :evil: Ska de vara så svårt,XZDO?!man har mystery ticket till Navel rock,där fångar man Lugia och HO-OH,och för att komma till Ö 9,så har man Aurora ticket,Aurora ticket!där fångar man Deoxys på lv 30...svårt? :angry: Så enkelt är det inte att förstå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg