Lukas_cool Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Vad tycker ni om The Poodles? Jag tycker dom är jätte bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Min pappa känner en av dom, och jag tyckte dom var helt okej i melodifestivalen. Efter det tycker jag dom blivit helkassa, och allt snack om att dom skulle lira metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Jaa, Poodles är ju inte direkt metal :P mer schlager enligt mig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Nja sådär.... Inte lika bra som dom svenska banden Europe och Hamerfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 @KalphiteQ: Inga svenska band inom changern 'rock' slår Europe, that's it. Sen inom metallen så är hammerfall inte alls högt rankade enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Tjaa, jag gillar dom inte precis, men jag tycker Night of passion och Metal will stand tall e bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 @KalphiteQ: Inga svenska band inom changern 'rock' slår Europe, that's it. Sen inom metallen så är hammerfall inte alls högt rankade enligt mig. Öhh Europe är svenskt <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 (redigerat) @KalphiteQ: Inga svenska band inom changern 'rock' slår Europe, that's it. Sen inom metallen så är hammerfall inte alls högt rankade enligt mig. Har jag sagt något annat? Lär dig läsa. Redigerat 9 Januari 2007 av Helgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 väldigt bra.när dom sjöng i melodifestivalen rockade dom fett men nu brukar ja inte lyssna på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 väldigt bra.när dom sjöng i melodifestivalen rockade dom fett men nu brukar ja inte lyssna på dom Nej, för sen upptäckte du Darin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.