Flatout_2 Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 det kommer ingen ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Jo, det kmr en ny modell där fläkten sak låta mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 (redigerat) den e inte bättre än den gammla för den gammla kan man flasha. det kan man inte göra med den nya. för de har fixat en bugg. Men man kan ju be nån som e bra på det här med xbox så de kan göra fläktarna tystare. Redigerat 15 Februari 2007 av NeoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 mm. vi känner ju samma person NeoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Asså, jag ska köpa 360 , men jag vet inte, om jag väntar tills den nya ich köper den precis när den kommer ut så är det ju alltid lite problem i början...Hur tycker ni jag ska göra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 Jo, det kmr en ny modell där fläkten sak låta mindre Härligt, den nuvarande låter det ju mer om än en dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.