Zorro Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 var finner man psynergin som för över repet från ena sidan till den andra ??? snälla hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 20 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 hjälp snälla den som hjälper mig får 30p!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Man får den i ett tempel.Om man går vänster från Daila.Så kommer du till templet.Och när du har kommit igenom så träffar du en gubbe.prata med han så får du lash som den heter.När du ska in i templet ska du gå till vänster om det och göra whilwind på gräset.Får jag 30 poäng?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 20 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 ok om du hjälper mig me det här: hur kommer man till den där gubben????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Har du gått in i templet då! När du går in i templet så ser du gubben längst upp.Och du ska gå ditt.Säg till om du behöver hjälp på vägen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 20 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 jag har kommit till ett rum där det finns två vattenstålar som åker upp i taket nästan och två hål i väggen som skjuter ut luft ele nåt sånt va ska jag göra?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Det står en pelare där den ska du putta på den högra strålen.Och sen ska du stå på den andra så kommer du upp till en annan våning typ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 20 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 ok tack har gjort det vad ska jag göra me grytan då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 20 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 jippi ja klara det!!! nu ska du fo dina poäng Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 ZORROMECH LÄS REGLERNA!!! inga dubbelinlägg!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 20 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 var e dubbelinläggen då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Längst upp och dina inlägg längst ner! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg