Dezen Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 1. Paladins och Warlocks har ju sitt första mount gratis, kommer det ändras i TBC? 2. Kommer jag kunna spela vanliga wow även om jag inte har TBC? 3. Kommer level taket höjas för alla eller bara för dem med TBC? (2 och 3 har jag vad jag tror, men jag är inte säker, behöver exakt info) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 (redigerat) 1. Nej, det systemet kommer vara kvar. Blood Elf Paladins (aka Blood Knights) får en svart version av Human/Dwarf/Draenei mounten med röd "armor" och lysande röda ögon. 2. Ja det kommer du, men du kommer vara fast i en värld som ser ut som exakt som nu, Exodar och Silvermoon City kommer bara vara på kartan, inte ingame och du kan inte kliva in i Dark Portal. 3. Level cappen höjs bara för folk som köpt TBC. Redigerat 8 Januari 2007 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 1. Nej, det systemet kommer vara kvar. Blood Elf Paladins (aka Blood Knights) får en svart version av Human/Dwarf/Draenei mounten med röd "armor" och lysande röda ögon. 2. Ja det kommer du, men du kommer vara fast i en värld som ser ut som exakt som nu. Du ser inte Blood Elves och Draenei. 3. Level cappen höjs bara för folk som köpt TBC. Han kommer kunna se be och di visst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Tack för rättningen, är inte själv i betan så var lite osäker där. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Hur kan man få betan?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Går inte längre, bara en vecka och en dag kvar tills TBC släpps. Det handlade bara om tur, Blizzard skickade ut emails med beta nycklar slumpmässigt, så kunde man vinna i tävlingar på olika hemsidor också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 aha hade jag kunna annars?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Så asså, jag kommer ha mitt gratis mount fortfarande? :) Känns bra om det är så, slipper man stress dinga till lv 40 ! De andra 2 sade ni som jag trodde, tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Blizzard har inte nämnt något om att ändra på warlock/pally mounten nej. Däremot har jag hört att epic mount riding skill ska sänkas från 720 guld (med rep) till 540 guld (med rep). Någon annan som sett det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Oj oj, det lät ju bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Jo, jag har också hört det, men vi f*n vad taskigt mot alla som har köpt epic mount, slösat bort 200g i onödan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Tror de sänker priset till 520 pga att alla ska ha epic mount i outlands för att de skall gå snabbare å ta sej fram. och man måste ha Epic mount Riding sikllen för att kunna komma i kontakt med Flyingmount nån gång i framtiden :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg