Hoppa till innehåll

3 Frågor


Dezen
 Dela

Rekommendera inlägg

1. Paladins och Warlocks har ju sitt första mount gratis, kommer det ändras i TBC?

 

2. Kommer jag kunna spela vanliga wow även om jag inte har TBC?

 

3. Kommer level taket höjas för alla eller bara för dem med TBC? (2 och 3 har jag vad jag tror, men jag är inte säker, behöver exakt info)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Nej, det systemet kommer vara kvar. Blood Elf Paladins (aka Blood Knights) får en svart version av Human/Dwarf/Draenei mounten med röd "armor" och lysande röda ögon.

2. Ja det kommer du, men du kommer vara fast i en värld som ser ut som exakt som nu, Exodar och Silvermoon City kommer bara vara på kartan, inte ingame och du kan inte kliva in i Dark Portal.

3. Level cappen höjs bara för folk som köpt TBC.

Redigerat av Snake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

1. Nej, det systemet kommer vara kvar. Blood Elf Paladins (aka Blood Knights) får en svart version av Human/Dwarf/Draenei mounten med röd "armor" och lysande röda ögon.

2. Ja det kommer du, men du kommer vara fast i en värld som ser ut som exakt som nu. Du ser inte Blood Elves och Draenei.

3. Level cappen höjs bara för folk som köpt TBC.

 

Han kommer kunna se be och di visst!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Går inte längre, bara en vecka och en dag kvar tills

TBC släpps.

Det handlade bara om tur, Blizzard skickade ut emails med beta nycklar slumpmässigt, så kunde man vinna i tävlingar på olika hemsidor också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...