Gäst VilmerDaKing Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 fddfsdsf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Ja, det är mitt största intresse! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 eftersom att han är 2 medlem så tror jag inte att han bara skulle spamma så här anmäl honom inte fören han har fått sagt vad som hänt. Det är möjligt att han har en brorsa som spammar när han är på toa det hände min polare på playahead hans brorsa förstörde hela hans account genom att spamma till hans kontakter... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Jag misstänker också att någon annan skrivit detta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Det skulle jag kanske också tro om jag inte var moderator... låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg