Aegzor Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Hej! Jag skulle vilja veta vilket som är det bästa moveset'et för en Shiny Heracross är? Tack i förhand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Megahorn Stregenth Hyper Beam (Har För Mig Att Den Kunde Lära Sig Det) [TM 15] Sista vet jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 10 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Okay. Några fler föslag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Brick break elr. Counter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Jag blandade förslagen lite och efftersom att hyper beam och streght inte är så bra tog jag bort de och counter som inte passar så bra till heracross som är bra som psycical sweeper. Brick break Megahorn Sword Dance Earthquaqe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Endure Reversal Megahorn Rock Slide/Sword dance Item : Salac Berry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 16 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Okej, tack. Tar nog HotsHots tips. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Okej, tack. Tar nog HotsHots tips. Sword dance.. ta den först och sedan endure! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Sword Dance. Undure. Mega Horn. Hyper beam. Det är bra altenativ. @Agyir du och jag tänkte på samma sak som med sword dance sen undure :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Den heter endure! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg