goat Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Skrivet 9 Januari 2007 hej hej :) har hört att man kan ladda ner skinns till Fire Fox men allt jag hittar via google e det virus i :/ är det någon som vet en SÄKER sida so dem själva har laddat ner skins till FF? mvh// GoAt Citera
Putside Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Skrivet 9 Januari 2007 Bokmärken > Mozilla Firefox > Anpassa firefox Där har du skins och annat. Citera
goat Skrivet 9 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 9 Januari 2007 har inte mozila firefox där :( såhär ser det ut namnlös.bmp Citera
Putside Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Skrivet 9 Januari 2007 Du kanske inte har version 2.0 av firefox? Vet inte vad det beror på men det skulle kunna vara därför. Citera
goat Skrivet 9 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 9 Januari 2007 kan du länka till ff 2 möjligen? :P Citera
woicer Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Skrivet 9 Januari 2007 Jag drog en google-sökning, tog ca 1 sekund. https://addons.mozilla.org/ Varsågod. Mozilla's officiela sida för addons/themes. Citera
goat Skrivet 9 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 9 Januari 2007 (redigerat) tack, fick inte upp den när jag sökte :S ff 2 hade jag visst redan :P EDIT: VAD NU! det står att det funkar efter man har startat om ff men det funka ändå inte! starta till och med om datorn! Redigerat 9 Januari 2007 av goat Citera
CeZ Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Skrivet 9 Januari 2007 tack, fick inte upp den när jag sökte :S ff 2 hade jag visst redan :P EDIT: VAD NU! det står att det funkar efter man har startat om ff men det funka ändå inte! starta till och med om datorn! Sen måste du ta Verktyg -> Tillägg och lägga in skinet. Citera
goat Skrivet 9 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 9 Januari 2007 aha ^^, tack nu funkar det perfa :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.