goat Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 hej hej :) har hört att man kan ladda ner skinns till Fire Fox men allt jag hittar via google e det virus i :/ är det någon som vet en SÄKER sida so dem själva har laddat ner skins till FF? mvh// GoAt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Bokmärken > Mozilla Firefox > Anpassa firefox Där har du skins och annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
goat Skrivet 9 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 har inte mozila firefox där :( såhär ser det ut namnlös.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Du kanske inte har version 2.0 av firefox? Vet inte vad det beror på men det skulle kunna vara därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
goat Skrivet 9 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 kan du länka till ff 2 möjligen? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Jag drog en google-sökning, tog ca 1 sekund. https://addons.mozilla.org/ Varsågod. Mozilla's officiela sida för addons/themes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
goat Skrivet 9 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 (redigerat) tack, fick inte upp den när jag sökte :S ff 2 hade jag visst redan :P EDIT: VAD NU! det står att det funkar efter man har startat om ff men det funka ändå inte! starta till och med om datorn! Redigerat 9 Januari 2007 av goat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 tack, fick inte upp den när jag sökte :S ff 2 hade jag visst redan :P EDIT: VAD NU! det står att det funkar efter man har startat om ff men det funka ändå inte! starta till och med om datorn! Sen måste du ta Verktyg -> Tillägg och lägga in skinet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
goat Skrivet 9 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 aha ^^, tack nu funkar det perfa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.