sasuke Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Är det någon som vet vad man ska säga till killen i petalburg staden?? Han frågar om ens profil han står brevid datorn i pokemon centret får man något av honom ?? Behöver hjälp:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Man får inte något specielt, men man kan få mestery event (stavning) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke Skrivet 10 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 aha ok vet du vad man ska skriva?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke Skrivet 14 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 nån som vet??? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Skriv vad du vill (= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Life on the water,men jag kommer inte ihåg vad som händer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Life on the water,men jag kommer inte ihåg vad som händer. du har FEL!!!!!!!!!!!!!!!!inget händer.VAD SKA MAN SKRIVA... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 mystery event are exiting eller något sånt, dark zeebra:det ryktas att man kan få mew på japanska av det, PMa mig om om ni undrar, gå inte ot! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 När jag sa Life on the water till han sa han att det var bra sagt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 det säger han alltid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Gör han?Jag har inte pröva det men det kanske han gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg