ELF Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Ja, om det är någon här som har läst matte C och D eller läser. Hur svårt är det? Varför jag undrar. Jo, för när jag läste om en utbildning som jag skulle vilja gå efter gymnasiet så stod det att man måste ha läst ända upp till matte C och D för att ha behörighet till den utbildningen. Utbildningen hette "Inteligenta system" som innefattar avancerad programmering av ex. robotar. Om jag skulle palla matte C och D som jag inte tror att jag skulle så skulle jag ändå inte hinna under gymnasiet. För vi är på A och är inte färdiga ännu. Så vi som ska läsa B får läsa A och B parallellt :(. Det får väl bli att lägga på ett ordentligt kål... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Matte C: Jobbig Matte D: Jobbigare :( Båda är svåra, men å andra sidan är jag inget matematikgeni. Klarar du A och B med minst VG lär du klara C bra, och klarar du C med minst VG lär du klara D bra. Själv klarade jag bara de med G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 10 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 hmmm, okeej..... Det låter ju bra:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.