admin Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 - Du kan skapa quizes (max 15st) - Du kan skapa topplistor (max 15st) FuskaVIP får samtidigt utökade utrymme för bifogade filer till 10mb samt PM utrymme utökat till 1000st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Härligt, men jag tycker att en sak fortfarande fattas: Msn borde kunna radera quizes, varför kan man inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Buhuh, det är inte exkluvsivt för VIP längre. ): Dåligt. ): Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Härligt, men jag tycker att en sak fortfarande fattas: Msn borde kunna radera quizes, varför kan man inte det? Man har alltid kunnat radera sin Quizes... bara gå in på sin profil, välja quizes, gå in på en quiz och välja radera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 (redigerat) - Du kan skapa quizes (max 15st) - Du kan skapa topplistor (max 15st) FuskaVIP får samtidigt utökade utrymme för bifogade filer till 10mb samt PM utrymme utökat till 1000st. Gillade verkligen det där med PM-utrymmet. :) Redigerat 10 Januari 2007 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Härligt, men jag tycker att en sak fortfarande fattas: Msn borde kunna radera quizes, varför kan man inte det? Jaså? Måste ha missat det. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Jag tycker att det är dåligt att det inte är något exklusivt med Quiz och topplistor, vi Fuska VIP borde i alla fall få någon slags fördel med funktionerna. Förslag: 10 extra Quiz kanske? 10 extra topplistor I stället för 10 saker på varje lista, får du tillgång till 20. 30 frågor på varje Quiz i fall om du är VIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Jag tycker att det är dåligt att det inte är något exklusivt med Quiz och topplistor, vi Fuska VIP borde i alla fall få någon slags fördel med funktionerna. Förslag: 10 extra Quiz kanske? 10 extra topplistor I stället för 10 saker på varje lista, får du tillgång till 20. 30 frågor på varje Quiz i fall om du är VIP. Låter bra B) Men det är väl bra det där med quizes och topplistorna ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Yeeees! Du äger admin ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 FuskaVIP kommer förändras, men några större förändringar är nog inte att vänta förrän sommaren 2007. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Varför ska man köpa Fuskavip om man redan kan få allt fuskavip erbjuder gratis numera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Mycket bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.