Hoppa till innehåll

Buggar Wii


Mr. White

Rekommendera inlägg

isf om man laddar hem ett klassiskt spel från Virtual console & har buggar i dom ifall dom inte har fixat dom buggarna

 

Men jag har hittat en bug som funkar ibland, om man pekar på TVn, tar handen för Wiimotens IR-port (tror jag det är) & pekar mot taket & sedan åt sidan & vrider lite på kontrollen & sedan pekar på TVn igen & tar bort handen från IR- porten så blir alla rörelser omvända för kanske 5 sekunder :o alltså att pekaren är upp-o-ner & om man pekar höger-upp så åker pekaren vänster-ner :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

isf om man laddar hem ett klassiskt spel från Virtual console & har buggar i dom ifall dom inte har fixat dom buggarna

 

Men jag har hittat en bug som funkar ibland, om man pekar på TVn, tar handen för Wiimotens IR-port (tror jag det är) & pekar mot taket & sedan åt sidan & vrider lite på kontrollen & sedan pekar på TVn igen & tar bort handen från IR- porten så blir alla rörelser omvända för kanske 5 sekunder :o alltså att pekaren är upp-o-ner & om man pekar höger-upp så åker pekaren vänster-ner :lol:

 

Jag tror inte det finns spel med sånna rörelser inkluderat... :meddum:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De enda buggarna jag stött på är i Internet Channel, men det är för tat den bara är en trial version än så länge. Det som händer är att på en del sidor så får den fnatt och hoppar fram och tillbaka mellan sidor. Sen är det lite smådrygt att skriva. Hoppas dom fixar nån grej så tat man kan koppla in ett USB-tangentbord i USB-porten på baksidan i Wiit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De enda buggarna jag stött på är i Internet Channel, men det är för tat den bara är en trial version än så länge. Det som händer är att på en del sidor så får den fnatt och hoppar fram och tillbaka mellan sidor. Sen är det lite smådrygt att skriva. Hoppas dom fixar nån grej så tat man kan koppla in ett USB-tangentbord i USB-porten på baksidan i Wiit.

 

I så fall kommer dom säkert göra ett wii tangentbord som är vitt och konstigt.

 

(Observera! Med konstigt menar jag inte dåligt, det är skillnad på dom två orden)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...