Mr. White Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Tjallå!! Är det någon som vet om wii buggar när man t.ex spelar tennis eller liknande?? Är det värt pengarna att köpa wii?? :gitarr: :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Det är värt pengarna att köpa Wii. Några buggar har jag inte stött på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Det finns säkert nån bugg, men isåfall inget som märks... jag har inte stött på någon ännu iallafall. Det är fruktabnsvärt prisvärt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 isf om man laddar hem ett klassiskt spel från Virtual console & har buggar i dom ifall dom inte har fixat dom buggarna Men jag har hittat en bug som funkar ibland, om man pekar på TVn, tar handen för Wiimotens IR-port (tror jag det är) & pekar mot taket & sedan åt sidan & vrider lite på kontrollen & sedan pekar på TVn igen & tar bort handen från IR- porten så blir alla rörelser omvända för kanske 5 sekunder :o alltså att pekaren är upp-o-ner & om man pekar höger-upp så åker pekaren vänster-ner :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 isf om man laddar hem ett klassiskt spel från Virtual console & har buggar i dom ifall dom inte har fixat dom buggarna Men jag har hittat en bug som funkar ibland, om man pekar på TVn, tar handen för Wiimotens IR-port (tror jag det är) & pekar mot taket & sedan åt sidan & vrider lite på kontrollen & sedan pekar på TVn igen & tar bort handen från IR- porten så blir alla rörelser omvända för kanske 5 sekunder :o alltså att pekaren är upp-o-ner & om man pekar höger-upp så åker pekaren vänster-ner :lol: Jag tror inte det finns spel med sånna rörelser inkluderat... :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst darklord Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 har inte heller märkr nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 De enda buggarna jag stött på är i Internet Channel, men det är för tat den bara är en trial version än så länge. Det som händer är att på en del sidor så får den fnatt och hoppar fram och tillbaka mellan sidor. Sen är det lite smådrygt att skriva. Hoppas dom fixar nån grej så tat man kan koppla in ett USB-tangentbord i USB-porten på baksidan i Wiit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 De enda buggarna jag stött på är i Internet Channel, men det är för tat den bara är en trial version än så länge. Det som händer är att på en del sidor så får den fnatt och hoppar fram och tillbaka mellan sidor. Sen är det lite smådrygt att skriva. Hoppas dom fixar nån grej så tat man kan koppla in ett USB-tangentbord i USB-porten på baksidan i Wiit. I så fall kommer dom säkert göra ett wii tangentbord som är vitt och konstigt. (Observera! Med konstigt menar jag inte dåligt, det är skillnad på dom två orden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Ja troligen, men det borde väl gå att fixa drivrutiner eller nåt liknande. Jag menar, konsoller nuförtiden fungerar mer och mer som vanliga datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiwiman Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Inte jag heller.... åå det är lätt prisvärt!!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 skulle va bra om dom fixa wii moten lite bättre ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.