Hoppa till innehåll

Gta San Andreas


DynamitPer
 Dela

Rekommendera inlägg

Har brännt GTA San Andreas och det funkar inte. D e jag har frågat har sagt att jag ska ändra inställning på xboxet under Enigmah något kom inte ihåg hela ifrån PAL til NTSC eller vad det heter. Provade det men det enda som händer är att jag kommer tillbaka till huvudmenyn Skivan är inte repig, har chippat xbox, har provat att lägga in det på xboxet men det fungerar inte iallafall. Är det någon där ute som vet vad man ska göra för att det ska fungera.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har brännt GTA San Andreas och det funkar inte. D e jag har frågat har sagt att jag ska ändra inställning på xboxet under Enigmah något kom inte ihåg hela ifrån PAL til NTSC eller vad det heter. Provade det men det enda som händer är att jag kommer tillbaka till huvudmenyn Skivan är inte repig, har chippat xbox, har provat att lägga in det på xboxet men det fungerar inte iallafall. Är det någon där ute som vet vad man ska göra för att det ska fungera.

 

 

 

Jag har också ett chippat Xbox och GTA SA på brännd skiva, jag måsta först Sätta på Xboxet och Stoppa in skivan.. Sen stänga av det och sen sätta på. då funkar det för mig :bah: :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har brännt GTA San Andreas och det funkar inte. D e jag har frågat har sagt att jag ska ändra inställning på xboxet under Enigmah något kom inte ihåg hela ifrån PAL til NTSC eller vad det heter. Provade det men det enda som händer är att jag kommer tillbaka till huvudmenyn Skivan är inte repig, har chippat xbox, har provat att lägga in det på xboxet men det fungerar inte iallafall. Är det någon där ute som vet vad man ska göra för att det ska fungera.

 

 

Ok då får jag prova det. Spelet verkar vara jävligt bra så jag gör allt för att få igång det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...