Gäst Mega93 Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Okej, orka betala för att spela wow liksom..... Nu ska jag börja spela på en privat server istället men min version är typ 2.0.1 och man måste ha 1.12.1. Hur kan jag downgrada till 1.12.1?? Jag har försökt köra Repair men den är fortfarande på 2.0.1. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Va kan man köra det utan att betala?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Radera WoW.exe filen och sen kör repair.exe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Va kan man köra det utan att betala?? Ja, men jag tror inte att det är tillåtet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 nej det är inte tillåtet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Jo, om man äger orginal skiva, orginal licens, ha ditt orginalkonto aktivt. Då är det lagligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
killerbringer Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 men ladda ner en patch på en sida sök på google Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Det är lagligt att spela gratis på privata servrar <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Det är lagligt att spela gratis på privata servrar <_< Om du äger en aktiv konto ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 DonKeN har rätt, det vill säga, om man har ett aktivt konto... varför priv server? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 men ladda ner en patch på en sida sök på google oftast så går det inte att nergradera spel med en patch, det burkar stå "you have a newer version" så avbryts patchningen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 prova instalera om det och kolla om det blir en lägre version och om det blir det kan du ladda hem patchen till 1.12.0 påboomtownsen får du nog söka efter uppdateringen på google om inte det funkar så vet jag inte hur du ska göra p.sdet går jäkligt fort på boomtown men du måste registrera dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg