Zaff Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Jag prövade att instalera det men det blir bara 2.0.0 versionen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Jag prövade att instalera det men det blir bara 2.0.0 versionen Jagok själv så funkar det bra för mig att köra privatOkej, orka betala för att spela wow liksom..... Nu ska jag börja spela på en privat server istället men min version är typ 2.0.1 och man måste ha 1.12.1. Hur kan jag downgrada till 1.12.1?? Jag har försökt köra Repair men den är fortfarande på 2.0.1. vilken server tänker du köra på jag kör på wowcentral wowscape hemmsida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Jag prövade att instalera det men det blir bara 2.0.0 versionen Jagok själv så funkar det bra för mig att köra privatOkej, orka betala för att spela wow liksom..... Nu ska jag börja spela på en privat server istället men min version är typ 2.0.1 och man måste ha 1.12.1. Hur kan jag downgrada till 1.12.1?? Jag har försökt köra Repair men den är fortfarande på 2.0.1. vilken server tänker du köra på jag kör på wowcentral wowscape hemmsida <{POST_SNAPBACK}> den servern är bra :) kör själv på deras server Wowscape Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Ta bort WoW.exe sen tar du repair och då är ditt WoW unpatchat, Sen så laddar du ner 1.12.1 patchen! finns nog på www.mmowned.com! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 (redigerat) Du måste köpa gamecard ändå för att kunna logga in. Så de e nästan lika bra att du kör på normala servrar. Dock inte säker, kan ha fel ;P Redigerat 14 Januari 2007 av Quaked_Ess Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Man måste inte köpa game card Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Installera om Spelet och ta bort ALLA filer som har med spelet och göra och sen LAddar du ner 1.12. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg