Snake Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Inte så användbar i PvP eftersom du måste komma bakom någon vilket kan vara ganska svårt... såvida du inte slåss mot nån som är AFK. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 13 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Man kan göra Stealth och ha Backstab där så när man e osynlig gör man backstab Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Tro mig, du gör hellre Cheap Shot eller Ambush som faktiskt kräver stealth. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 13 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 (redigerat) Men vad rekodommerar du till en PVP rogue knife eller svärd? Vill göra den högsta dmg som går. Redigerat 13 Januari 2007 av Foxy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Båda är lika. Om du vill slå snabbt och krossa casters så tar du daggers, om du vill ha höga crits att skryta om ta Sword. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 13 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 (redigerat) Skryta är så himla dålig stil. Vad menar du med casters? Och när man har svärd går det mycket långsammare än med knifes? Eller går det bara lite? Redigerat 13 Januari 2007 av Foxy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Mages, warlocks etc. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Med casters menar jag magiker. Mages, warlocks, Priests, druids (med en viss build), shamans (också med en viss build) och Paladins (när dom helar). :) När man gör en spell får man fram en "mätare" som fylls och när den är full så är spellen fullbordad, denna mätare går ner ett snäpp varje gång någon slår en, så Rogues med två snabba daggers är en mardröm för casters. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 13 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 (redigerat) Mages, warlocks etc. :) Ja men nu vill jag va rogue och inte nån mage , warlock. TROR JAG SKA VA KNIFE SPECCAD. Jaoooooo, Någon som har den bästa builden för att skada så mycket som möjligt med knifes. ( Ska vara PVP och då säger jag PVP ). Redigerat 13 Januari 2007 av Foxy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 (redigerat) Men fattar du trögt? Du frågade vad casters är och jag svarade. Redigerat 14 Januari 2007 av Elite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Jag kör 2 svärd. Och då ska man ha ett slött vapen i main hand och ett snabbt i off. Själv gillar jag svärd mer :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 14 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Men fattar du trögt? Du frågade vad casters är och jag svarade. Aha , Fattade inte riktigt den meningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg