Hoppa till innehåll

Guide


Zonix
 Dela

Rekommendera inlägg

Eftersom det kom en ny patch idag. Så ska jag berätta lite. Det har kommit några nya monster bland annat Zombie Mushmom, Iron boars, Sakura cellion,Ice drake och Dark drake.(Sök på www.hidden-street.net för info om dem.) Några nya maps har också kommit det är Zombie Mushmoms grave och andra grejer. Sakura Cellions finns i amoria om man går längst till höger så ska det finnas en portal där. Gå in där och gå till toppen så finns Sakura cellion där. Dem ger 65 exp och droppar Cellion tails.

Det har kommit några nya quests också.

 

Spot on:

Prata med Mom and Dad som du kan nå genom att klättra uppför det rosa repet i Henesys Hunting Ground II. Sen ska du till Kerning City och prata med Mr.Spot som kommer ge dig en dator mus. Gå tillbaks till Mom and dad, då kommer du få veckopeng(en etc item). Efter det så går du direkt till Mr.Spot igen då kan du köpa ett nexon cash card. Då får man ett nexon cash card 100 lr 250. Efter 2 veckor så kommer de bli till NX Cash eller i rättare sagt Maple Points. Men questen har en gräns så va säker på att göra det. Med gränsen så menar jag questen tas bort om nån vecka. Nexon Cash Card är slumpmässiga.

 

Beauty and the Beast:

Gå till Amoria med 25 squishy liquids. Sen går du till Amoria hair salon och pratar med Claudia då kommer du få en kupong som du kan använda för att få en gratis frisyr av henne. Så prata med henne igen så kommer du få en gratis frisyr som man bara skulle kunna få med NX Cash. Frisyrerna är slumpmässiga. VARNING: Du kan få en riktigt ful frisyr så var redo på det värsta.

 

Sen finns det flera quests som jag inte har klarat av än. VARNING: Det går inte att sälja grejerna du får och droppa dem absolut inte. För då kanske du inte kan klara av questen. Beauty and the Beast kan bara göras en gång. Spot on vet jag inte än.

 

Det var allt ifrån mig..

 

P.S Skriv inte onödiga inlägg i den här tråden t.ex MapleStory suger.. Det är bara irriterande och du riskerar att få en varning. Det kan finnas eventuella stavfel i guiden om du hittar något så säg till. Om du har fler frågor så är det fritt att fråga.

Redigerat av Zonix
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...