Gäst Zenso Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Skrivet 12 Januari 2007 Hej! Jag undrar om det är någon som antingen hade kunnat göra en guide så en 12 årig pojk fattar hur man lär sig php eller att någon kan göra ett (kanske nåra får se) skript till mig som jag hade kunnat använda till min hemsida =) scriptet kan jag säga om ni addar min msn [email protected] PS.För detta kan ni få vara moderatorer på denna hemsidan, och hemsidan heter afterschool.DS Tacksam om någon hade varit så snälla och hjälpt mig :) Citera
Shaitan Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Skrivet 12 Januari 2007 Du kan börja lära dig php på en bra svensk sida. www.phpsidan.nu är en av de bättre. Citera
Gäst Zenso Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Skrivet 12 Januari 2007 Ja! Tack det ska jag testa =) Någon som har ett annat förslag Citera
Lander Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Skrivet 12 Januari 2007 Läs denna guide http://www.fuska.se/forum/Grunder_I_Php-t80427.html Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.