Nemerlon Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Vad är det för skillnad på Normala, PVP och RP servrar igentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Normal är väl att Horde & Ally inte kan attakerar varandra (tror jag), men RP undrar jag vad det är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 På PvP kan man attackera allies/hordies i Contested Territory (alltså sådana områden som ingen kontrollerar), på PvE (normal) så kan man inte det. På RP så rollspelar man, man lever sig in lite mer i sin karaktär, man går inte runt och säger saker som "wtf lolz imba". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Ja, och i RP så får man inte snacka om IRL. Som t.ex, jag ska se på film snart. Hörde ni om stormen i Sverige? Nej, man lever sig in i sin karaktär. Så du ska tänka att det är en helt annan värld för dig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg