Dellamorte Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 tjena!!! ja hur många olika spel har ni??? och hur många av dem är köpta och hur många är nerladdade??? :P :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 jag har 15 stycken spel och alla av dem är köpta lagligt. Har inte moddat min 360. (än) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 12 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 så du menar att du har lagt ut ca 7500:- på spel??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Jag har nio spel. Alla köpta lagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 så du menar att du har lagt ut ca 7500:- på spel??? typ. fått lite i present... och sen så kostar ju inte att spel 600. Gears of war köpte jag tex för 399... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 3 spel..fick mitt 360 precis typ..förra året i slutet av det..alla är köpta lagligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 jag har 15 stycken spel och alla av dem är köpta lagligt. Har inte moddat min 360. (än) ;) Om man chippar så kan man inte köra på Live, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 nope..tror inte det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 13 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 jag har 15 stycken spel och alla av dem är köpta lagligt. Har inte moddat min 360. (än) ;) jo de går än så länge om man har flashat de rätt så ska de gå...har dock inte testat sj men funderar på å göra de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Det mins chip som man kan stänga av. Har ett sådant på gamla boxen. Och när det är av så kan man spela på live utan att någon kan upptäcka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Tro det eller ej, jag äger inga Xbox360-spel! Jag utgår från att det är Xbox360relaterat, då tråden ligger i en sån kategori. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Det mins chip som man kan stänga av. Har ett sådant på gamla boxen. Och när det är av så kan man spela på live utan att någon kan upptäcka. okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.