Thunder Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Hur många gånger andväns den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Om du har den så slipper du klicka på inkassera ränta varje gång.Med den grejen så blir det gjort automatiskt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Men jag kan endå inte inkassera ränta...jag trycker på inkassera ränta mwn inget händer :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Näpp du måste vänta typ 30 dagar....Det är nog dags för mig att få ränta snart.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 ja sätte aldrig in mina poäng på banken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 jag får min om typ 20 dar för jag har tagit in och ut hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 men man får inkassera räntan var 30 dag och man kan ta ut och sätta in hur mycket man vill frågade admin :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 jag visste inte ens att man var tvungen att inkassera ränta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 23 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Kolla när du andvänder banken där står det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 jag visste inte ens att man var tvungen att inkassera ränta... Man behöver inte, men man får poäng! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 (Heartless @ 25/02-2004 20:41:12) jag visste inte ens att man var tvungen att inkassera ränta... Man behöver inte, men man får poäng! :rolleyes: jag trodde det var som på den förra sidan menar jag förstås! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 om du inte sätter in dina pengar på banken kan någon sno poäng från dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.