Hoppa till innehåll

Chatten, Combat Log Visas Ej!

Rekommendera inlägg

Skrivet

Alså chatten på wow har slutat visa texten nu! hur får jag tillbaks den?

Skrivet

Lol nej... tryck på escape [ESC] inne i din char, så tar du "Interface options" och sen ska du trycka på "Advanced Options" sen trycker du på "simple chat" prova ha det på eller av, byta lite, så kommer det astt funka.

Gäst AntonJ3000
Skrivet

Det finns två flikar åvanför chatten. Där väljer du combat log istället för vanliga.

Skrivet

Jo jag vet! skulle aldrig ha köpt wow för de fungerar ju ej! gått in på alla insällnigar & tryck på defult så allt ska bli som i början av spelet men fungerar ju inte! isället har jag fått Combat log på höger sida som är skit irriterande + man kan ej ta bort den och Genral Log är kvar men ingen text visas!!

Skrivet

Och du vet att det är någon som pratar? Och du har inte nån addon som blockar (Har jag haft) ? Kan du se vad alla heter? Annars har du för hög ping.

Skrivet

Jo jag vet! skulle aldrig ha köpt wow för de fungerar ju ej! gått in på alla insällnigar & tryck på defult så allt ska bli som i början av spelet men fungerar ju inte! isället har jag fått Combat log på höger sida som är skit irriterande + man kan ej ta bort den och Genral Log är kvar men ingen text visas!!

Har haft exakt samma problem. Kolla, nu så börjar du så här: Fixa ditt interface till det normala, sen stänger du ner wow och går till World Of Warcraft mappen! Där så kan du hitta WTF och WTB mapparna, radera dem! Sen så finns det typ Interface 2006423, ta bort dem. Och så får du ta bort alla addons!

Så fixa jag problemet.

• Skapa ny...