HAB Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 en kompis har det.... ...och han fasnar hela tiden.... ....sen vill han inte spela mer metriod prime på flera månader.... ...sen spelar han det en gång.... ....och klarar det som han fasnar i..... ....sen fasnar han igen!! :rolleyes: :blink: just nu har han fansnat vid en stor grupp rymp pirater som han inte kan komma förbi. men det är ganska grymt spel och grafiken, den e ju bara BÄST det är ett lagom svårt spel.... ...men för svårt för vissa. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 har det inte men många kompisar har det! om man hjälper dom så klarar dom det där dom fastnade! :lol: :D :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Jag kan också klara det! (antar att du syftade på mig) :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 tog du åt dig? (det var meningen) haha :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Tack för den... :( Åter till ämnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deku Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Jag har aldrig fastnat :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 nu börjar dom skryta! bara skoja, duktigt! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Nu har jag köpt det.Det stod i tidningen att det skulle vara rea på NGC men nej då. I alla fall så har jag kommit till nåt ställe,fått Thermal Visor, dödat några rymd pirater och Metroids och sen PANG!!!!! så är jag död. Jag har mött två stora bossar:Parasite Queen och en som var i en blomma(glömt namnet). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Jaha, coh vad behöver du hjälp med??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Jaha, och vad behöver du hjälp med??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 host host! sluta upprepa! :angry: onödigt inlägg! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Jag har inte upprepat, det blev så påp något kontsitgt sätt!!!!! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg